İndirim!

Planlama ve İstatistik: Verinin Gücü

Orijinal fiyat: ₺699,00.Şu andaki fiyat: ₺499,00.

Merchandising planlama, stok yönetimi, yapay zeka, kümeleme

Perakende sektöründe veriye dayalı kararlar almak isteyenler için kümeleme (clustering) tekniklerini ve Python/R ile uygulamalarını öğrenin! Bu kursta, müşteri segmentasyonu, mağaza gruplama ve ürün kategorizasyonu gibi kritik analizleri Machine Learning algoritmalarıyla (K-Means, DBSCAN, Hiyerarşik Kümeleme) nasıl yapacağınızı adım adım işliyoruz.

Neler Öğreneceksiniz?

  • Müşteri Segmentasyonu: RFM analizi ile müşterileri gruplayarak kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri geliştirme. Müşterilerinize doğru marka ya da ürün karışımı sunabilmek amacı ile segmente ederek doğru ürünle buluşturulmasının sğlanması.
  • Mağaza Gruplama: Benzer performansa sahip mağazaları kümeleyerek optimize stok ve personel yönetimi. Doğru mağazada doğru stok ve ürün bulundurmak için çok önemli bir çalışma olacak.
  • Ürün Kümeleme: Ürün benzerliklerini bulup kategori optimizasyonu yaparak satış artırıcı öneriler sunma.
  • Gerçek Vaka Çalışmaları: Perakende veri setleri üzerinde Python/R uygulamaları (Pandas, Scikit-learn).
  • En İyi Pratikler: Model seçimi, metrikler (silhouette, elbow method) ve sonuçları yorumlama.

Kurs Sonunda:

  • Müşteri davranışlarını anlayıp CRM stratejilerinizi güçlendirecek,
  • Mağaza ve ürün verimliliğini otomatik raporlarla takip edebilecek,
  • Veri bilimini perakende alanında pratik projelerle deneyimlemiş olacaksınız.
  • Farklı sektörlere uyarlanabilir analitik beceriler kazanacak,
  • Satış ve operasyon ekipleriyle verimli iş birlikleri kurmak için veri odaklı iletişim tekniklerini öğrenecek,
  • Kariyerinizde fark yaratacak bir portfolio projesiyle kursu tamamlayacaksınız.

Kimler Katılmalı?
Veri analistleri, perakende yöneticileri, pazarlama uzmanları ve ML meraklıları! Temel Python/R ve istatistik bilgisi yeterlidir.

Haydi, verinin gücünü perakende stratejilerine dönüştürmeye başlayalım!

Değerlendirmeler

Henüz değerlendirme yapılmadı.

“Planlama ve İstatistik: Verinin Gücü” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir